Ten tekst zawiera informacje o nowościach i zmianach wprowadzanych w grze Diablo IV. Historia wskazuje, że zmiany w tej grze powinno się przyjmować ostrożnie, ze względu na to, że dotychczasowe nowości nie rozwiązały głównych problemów gry.
Na przykład, przedmioty legendarne w grze będą teraz miały o jeden affix mniej, ale zostaną wzmocnione i będzie możliwe dodanie czwartego affixu poprzez nowy system craftingu. Dodatkowo wprowadzony zostanie system “masterworkingu”, który pozwoli ulepszyć losowo jedną ze statystyk przedmiotu.
W grze pojawią się też Piekielne Przypływy, nowy endgame’owy boss, nowe podziemia z limitem czasowym oraz nowa ranga bossów z wyższą szansą na wypadnięcie “Uber Unikatów”. Czy te zmiany sprawią, że społeczność uzna Diablo IV za grę, którą warto grać dłużej?
Ostateczna ocena będzie zależała od tego, czy nowości te rozwiążą istniejące problemy w grze.